wtorek, 1 grudnia 2015

Listopadowy wrap-up + grudniowy TBR

Grudzień się zaczął co oznacza, że dzisiaj przechodzę do wrap-up z listopada i TBR na grudzień!!

WRAP-UP 

Listopad zaczęłam od skończenia "Ostatniego olimpijczyka" Ricka Riordana. Zaczęłam tą książkę już w października, a w listopadzie przeczytałam 80 stron tej genialnej książki. Następnie postanowiłam się zabrać za "Fangirl" autorstwa Rainbow Rowell. Książkę tę zaczęłam już we wrześniu, ale przez ten cały czas nie mogłam się zabrać za skończenie jej. Także gdy naszła mnie ochota na nią, bez wahania sięgnęłam po tą pozycję. Przeczytałam 246 stron tym samym kończąc tą powieść. Recenzja już się pojawiła więc serdecznie zapraszam. Po "Fangirl" zaczęłam kolejną książkę wujka Ricka- "Magnus Chase i bogowie Asgardu- Miecz lata".

Skończyłam ją i muszę przyznać, że była naprawdę dobra. Jej recenzja niedługo się pojawi na moim blogu. No i już kończąc, wczoraj, czyli w ostatni dzień miesiąca zaczęłam czytać "Harry'ego Pottera i Kamień Filozoficzny". Co prawda nie przeczytałam jej dużo, no ale coś tam przeczytałam.

PODSUMOWUJĄC:
1. "Ostatni olimpijczyk" Rick Riordan- ocena 10/10, 80 stron
2. "Fangirl" Rainbow Rowell- ocena 9/10, 246 stron
3. "Magnus Chase i bogowie Asgardu- Miecz lata" Rick Riordan- ocen 8/10, 512 stron
4. "Harry Potter i kamień filozoficzny" J.K. Rowling- 22 strony
Tym samym w listopadzie przeczytałam 860 stron. Jest to raczej średni wynik, ale jest ok. W grudniu będzie lepiej, ponieważ jest przerwa świąteczna. Dobra więc teraz przechodzę do TBR na grudzień.

TBR 
Moje plany na grudzień wyglądają następująco: skończyć Harry'ego, następnie zabrać się za "Ja, diablicę" Katarzyny Bereniki Miszczuk i w między czasie czytać świąteczne opowiadania z książki "Podaruj mi miłość". Oczywiście mam w planach przeczytać więcej, ale te książki chciałabym w tym miesiącu szczególnie przeczytać. Gdyby mi się udało (w co nie wątpię) przeczytałabym 1138 stron!! Niby takie malutkie te książeczki, a ponad tysiąc stron. Więc to tyle w tym poście. Napiszcie mi co wy macie w planach przeczytać i ile książek udało wam się przeczytać w listopadzie. Mam nadzieję, że grudzień będzie kolejnym genialnym, zaczytanym miesiącem.
Marta



2 komentarze:

  1. Gratuluję ci osiągniętego wyniku i trzymam kciuki za to, abyś przeczytała wszystko, co sobie zaplanowałaś na Grudzień.
    Pozdrawiam
    http://monicas-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ja też trzymam kciuki, żebyś przeczytała jak najwięcej ;)

      Usuń