piątek, 18 grudnia 2015

Liebster Blog Award

Hej, zostałam nominowana do Liebster Blog Award Maw read, za co ogromnie dziękuję, ponieważ jest to moja pierwsza nominacja od kogoś. I jeszcze chciałam przeprosić za tak późną odpowiedź.
A oto moje odpowiedzi na pytania Maw.


1. Jaką książkę obecnie czytasz?
Obecnie czytam "Talon" Julie Kagawa. Tak naprawdę dopiero zaczęłam, bo jestem na 47 stronie. Jak na razie książka jest OK, ale nic poza tym.

2. Czego nie lubisz u ludzi?
Nie odchodząc od tematu książek, nie lubię gdy ludzie mówią, że czytanie jest nudne i bez sensu. Jest to według mnie bardzo irytujące i chociaż moje argumenty przeważają osoba ta zazwyczaj dalej sądzi, że filmy są lepsze, a czytanie głupie.

3. Dwa seriale, bez których nie umiesz żyć.
Dwa seriale, dwa seriale...jak mam wybrać tylko dwa seriale!! Hmmm pomyślmy...już wiem: "Teen Wolf" i "How To Get Away With Murder" i pozwolę sobie dodać jeszcze jeden, bez którego nie umiem żyć- "Faking it".

4. Czy jest jakaś książka, która zmieniła Twoje zdanie na jakiś temat?
Cała seria "Harry'ego Pottera"!! Zmieniła moje zdanie na temat książek. Do czasu, aż nie sięgnęłam po Harry'ego nie czytałam w ogóle, więc jak najbardziej zmieniły coś we mnie, bo teraz jestem wielkim książkoholikiem.

5. Twój ulubiony autor, Twoja ulubiona autorka?
Rick Riordan i J.K. Rowling zdecydowanie.

6. Jaki jest Twój ulubiony film?
Mam naprawdę dużą ilość kochanym przeze mnie filmów. Jednym z nich, a może jednymi z nich są wszystkie części "Szybkich i wściekłych". Pomimo, że nie interesuję się motoryzacją, to i tak uwielbiam te filmy i każdą część widziałam kilka razy.

7. Gdzie chciałabyś spędzić wymarzone wakacje?
Moje wymarzone wakacje spędziłabym w Japonii. Może już wiecie, a może jeszcze nie, ale interesuję się tamtą kulturą i zwyczajami. Chciałabym zobaczyć chociaż jakąś cząstkę Azji.

8. 3 książki, które spowodowały u Ciebie "książkowego kaca".
Zazwyczaj nie mam książkowego kaca, a takowego miałam akurat 3 trzy razy więc się wpasowało.
1. "Mechaniczna księżniczka" Cassandra Clare
2. "Kosogłos" Suzanne Collins
3. "Ember in the ashes. Imperium ognia" Sabaa Tahir, a w zasadzie dalej go przeżywam i może dlatego tak słabo mi idzie z Talonem.

9. Kogo nominujesz?
Nominuję: Monicas BOOKS
Anię z Książkowego Wzgórza i
Z książką w ręce, albo inaczej Asik recenzuje
Mam nadzieję, że wykonacie tą nominację, a pytanie wam się spodobają. Oto one:

1. Książka, która kojarzy Ci się ze świętami.
2. Twoje ulubione książki z dzieciństwa.
3. Seria/trylogia bez której nie potrafisz żyć.
4. Kilka twoich książkowych mężów.
5. Bohater/bohaterka z którą się utożsamiasz.
6. Ulubiona lektura szkolna (o ile masz taką).
7. Fandomy w jakich jesteś.
8. Jakie jest twoje marzenie?
9. Ulubiony przedmiot szkolny?
10. Kogo nominujesz?

I to tyle w tym dzisiejszym poście. Mam nadzieję, że odpowiedzi was usatysfakcjonowały. A za kilka dnia na blogu pojawi się recenzją "Imperium ognia" więc wyczekujcie.
Marta

2 komentarze:

  1. Harry chyba każdemu zawrócił w głowie ^^ 'imperium ognia' zaintrygował mnie i miałam nadzieję, że uda mi się wygrać w jakimś konkursie, ale prędzej kupiłam w Biedronce :P wypatrzyłam z daleka. Czeka na przeczytanie, a tymczasem mam ochotę przeczytać jakiś erotyk... :'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam "Imperium ognia" dawno nie przeczytałam tak niesamowitej książki :D

      Usuń