niedziela, 22 listopada 2015

#2 RECENZJA- "Fangirl" Rainbow Rowell

Cześć, dzisiaj jak widzicie przechodzę do recenzji "Fangirl" autorstwa Rainbow Rowell. Jeśli chcecie się dowiedzieć o czym jest, albo zobaczyć moje zdanie co do niej to zapraszam.


Moja ocena- 9/10
Książka ma 457 stron.
Wydawnictwo moondrive

Książka opowiada o dziewczynie imieniem Cath.
Jej najlepszą przyjaciółką jest jej siostra bliźniaczka Wren. Może podobne z wyglądu, ale z zachowania nie za bardzo. Wren jest raczej rozrywkowa, a Cath spokojna. Jednak mają wspólną miłość, Simona Snowa- nastoletniego czarodzieja. Oczywiście mowa o serii książek i filmów który w świecie wykreowanym przez Rainbow Rowell jest bardzo popularny. Cath z pomocą siostry pisze fanfiki właśnie o tym świecie. Jednak ich licealne życie się dużymi krokami kończy, a dziewczyny jadą razem na studia. Jednak ku zaskoczeniu Cath, Wren nie chcę być z bliźniaczką w pokoju. Teraz Cath zmaga się ze swoją współlokatorką Reagen z którą trudno jej się dogadać i z wiecznie uśmiechniętym Levim, który ciągle nalega, aby Cath czytała mu swoje fanfiki.

Książka już powinna zainteresować wszystkich książkoholików. Samo pokazanie tej "obsesji" na punkcie Simona Snowa pewnie dobrze pokazuje zachowanie nas- kochających książki. Nie dość, że książka jest naprawdę słodka i kochana, to jeszcze do tego wszystkiego po zakończeniu rozdziału są pokazywane fragmenty książki, albo fanfika Cath. Sama Cath jest genialną bohaterką. Wiem, że dużo ludzi utożsamia się z bohaterką. Ja ją bardzo polubiłam, ale mogę powiedzieć, że jestem pomieszaniem obu bliźniaczek, ale bardziej Cath. Według mnie książka porządnie się nie skończyła. To znaczy, że mogłaby trwać ciągle. Co jest świetne, bo nie mamy określonego zakończenia, tylko kończy się można powiedzieć w pół zdania. Dlatego fani książki mogą pisać fanfiki o dalszych losach bohaterów powieści.

No i to tyle w tej recenzji, jeśli czytaliście "Fangirl" napiszcie mi co o niej sądzicie.
Marta

4 komentarze:

  1. Kupiłam ją w biedronce na promocji, a teraz czeka na swoją kolej. Nie spotkałam się jeszcze z negatywną opinią na jej temat i mam nadzieję, że się nie zawiodę, czytając ją. ;)

    bukietzksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award!
    http://maw-reads.blogspot.com/2015/11/liebster-blog-award.html
    Zapraszam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę bardzo dziękuję za nominację, w najbliższym czasie postaram się go zrobić :D

      Usuń