piątek, 29 kwietnia 2016

[1] Dramy i seriale- "Secret"

Ayo, dzisiaj mam dla was pierwszą recenzję dramy, więc zapraszam serdecznie.

Może jeszcze zanim zacznę opowiadać o tej dramie, powiem co to w ogóle jest. Więc drama to po prostu serial azjatycki. Może być przeróżna tematyka, ale zazwyczaj dramy dla nastolatek są z gatunku komedia i romans.

Tytuł alternatywny- Secret
Tytuł oryginalny- 비밀
Gatunek- melodramat 
Liczba odcinków- 16
Kraj- Korea Południowa 

 Min Hyuk jest bogaczem, dla którego liczą się tylko pieniądze. W interesach nie kieruje się emocjami, a w miłości istnieje dla niego tylko jedna kobieta. Pewnego dnia, jego narzeczona ginie w wypadku samochodowym, jednak sprawca ucieka z miejsca zdarzenia. W trakcie śledztwa na komisariat policji zgłasza się młoda kobieta, Yoo Jung, która twierdzi, że to przez nią zginęła narzeczona głównego bohatera. Nikt wtedy nie wie, że wzięła winę za zbrodnię, której nie popełniła i będąc niewinną trafia do więzienia.

Była to moja pierwsza drama jaką oglądałam w życiu. Co w niej jest naprawdę dobre to to, że ciągle coś się dzieje, a akcja całej tej dramy rozgrywa się na przestrzeni kilku, jak nie kilkunastu lat. Są tu bardzo dobrze według mnie pokazane realia życia ludzi bogatych i tych uboższych, a także tego jak można się zmienić starając się dostać na szczyt swojej kariery. Główna bohaterka jest naprawdę silną osobą, która pomimo tego wszystkiego co się stało w jej życiu nie odpuściła nigdy. Co to reszty głównych bohaterów moja opinia się ciągle zmieniała. Im bliżej ich poznawaliśmy tym bardziej odmienne miałam o nich zdanie. Osoby, które na początku uwielbiałam, pod koniec stały się moimi znienawidzonymi postaciami i na odwrót. Pomimo, że nie był to najlepszy serial jaki widziałam bardzo go polecam. Jeśli postanowicie się zobaczyć tą dramę nie zapomnijcie o chusteczkach, które według mnie są tu potrzebne. A przynajmniej mi były.
Tak więc to tyle jeśli chodzi o tą recenzję. Bardzo pokochałam dramy, więc będzie się pojawiało więcej postów właśnie o nich. Mam nadzieję, że wam się podobało i do następnego razu ^^
Marta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz