wtorek, 26 stycznia 2016

#6 RECENZJA- "Boy 7" Mirjam Mous

Dzisiaj mam dla was recenzję "Boy 7" książki, która bardzo mnie zaskoczyła.
Moja ocena- 8,5/10
Książka ma 247 stron.
Wydawnictwo Dreams.

Wyobraź sobie, że budzisz się na gorącej jak rozżarzony węgiel, wypalonej łące i nie masz pojęcia, dokąd podróżujesz, ani skąd pochodzisz. Nie wiesz nawet jak się nazywasz. Adresatem jedynej wiadomości na poczcie głosowej w twoim telefonie jesteś ty sam: "Cokolwiek się stanie, pod żadnym pozorem nie dzwoń ma policję".
Kim jesteś? Jak tu trafiłeś?

To co napisałam wyżej nie jest moim tekstem, a opisem z tyłu książki, jednak myślę, że to jak najbardziej właściwy opis tej powieści. Gdybym sama coś napisała pewnie bym zaspojlerowała wam jakiś fragment książki. Tym bardziej nic nie można o niej powiedzieć, bo od początku do końca jest dużą tajemnicą. Muszę przyznać, że ta historia mnie zaskoczyła. Był to pierwszy thriller jaki w życiu czytałam i będę chyba częściej sięgać po tą kategorię. Widać, że wszystko zostało dobrze przemyślane przez autorkę, która według mnie bardzo dobrze i umiejętnie skończyła tą historię. To co dzieje się w tej książce jest nieludzkie i tak naprawdę mogłoby się wydarzyć. Dużo bym opowiedziała, a najlepiej streściła ją całą, ale przecież chcę, abyście mieli przyjemność z czytania jej. Już na koniec chciałam powiedzieć, że bardzo ją polecam. Tym bardziej, że jest krótka i można ją pochłonąć za jednym zamachem. Jeśli czytaliście, koniecznie napiszcie co o niej sądzicie.
Marta

1 komentarz:

  1. O, słyszałam już gdzieś trochę o tej powieści, ale jakoś nigdy nie mogłem szerzej zapoznać się z recenzjami na jej temat :) Muszę ją koniecznie przeczytać.

    Zapraszam do siebie: http://ibook-sfera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń