czwartek, 24 marca 2016

[5] W świecie anime i mang- "Mirai nikki"

Ohayo, dzisiaj mam dla was recenzję niesamowitego anime- Mirai nikki. Więc zapraszam.


Anime to, ma jeden sezon w którym jest 26 odcinków. Jest to anime z gatunku akcja, dramat, tajemnice, nadprzyrodzone, psychologiczne i thriller. Moja ocena to 8/10.

Historia dzieje się z punktu widzenia Amano Yukiteru. Nie ma on przyjaciół, jest samotnikiem. Jedynym miejscem w jakim czuje się dobrze, to świat wymyślony przez niego samego. Odwiedza w nim boga imieniem Deus, który jest władcą czasu. Amano jest obserwatorem, dlatego wszystko co widzi wokół siebie, zapisuje w swoim pamiętniku na telefonie. Po jakimś czasie Yukki dowiaduję się, że jego wyimagowany świat nie jest tylko wytworem jest wyobraźni, a wpisy w jego pamiętniku nagle zaczynają dotyczyć przyszłości. Zdesperowany chłopak przybywszy do boga czasu dowiaduje się, że bierze udział w grze, która ma wyłonić następcę Deusa.

Wczoraj w nocy skończyłam oglądać to anime. Bardzo dużo osób, polecało tą pozycję, więc stwierdziłam, że muszę w końcu je zobaczyć. Historia jest według mnie świetna. Na początku to może nie jest nic takiego, ale z odcinka na odcinek robi się coraz ciekawiej. Każdy jest przepełniony akcją i jej zwrotami, dlatego na przykład ja oglądałam to z wielkim entuzjazmem. Ogromnym plusem tego dzieła są bohaterowie. Tak naprawdę nie ważne, czy działali na korzyść, czy odwrotnie dla naszego bohatera, ich nie dało się nie kochać. Oczywiście były wyjątki. Każda postać miała jakąś historię i widać było, że nie są tam wciśnięci na siłę. Ostatnie 10 odcinków pochłonęłam za jednym razem. Myślałam, że to nie jest anime z którym tak się zżyję, a jednak płakałam na ostatnich odcinkach. Musiałam nawet zatrzymywać czasem, bo wszystko było tak pogmatwane, że musiałam zebrać to do kupy. Nie przedłużając naprawdę polecam to obejrzeć. Jeśli się wahacie to uwierzcie mi, że jest za co się zabierać. To by było na tyle. Mam nadzieję, że chociaż trochę was zachęciłam do obejrzenia tego. I korzystając z okazji chciałam życzyć wszystkim wesołych i pogodnych świąt wielkanocnych. Bayo ^^
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz